تعمیر جرثقیل دریایی کنترلر و HMI

تعمیر جرثقیل دریایی کنترلر و HMI

تعمیر جرثقیل دریایی کنترلر و HMI – تعمیر انواع  تجهیزات و کنترلر دریایی در کلینیک تخصصی دیجی برد زیر نظر کارشناسان صورت می گیرد.

 جرثقیل دریایی

در دنیای امروز صنعت دریایی رشد چشمگیری داشته است . سایت های حفاری دریایی ، پایگاه های نظامی ، کشتی های حمل بار و … با طیف وسیعی از کاربرد ها در صنعت مدرن راه پیدا کرده است.

چرثقیل دریایی به منظور حمل انواع محصولات و تجهیزات دریایی به کار می رود تا عملکرد بهینه و ایمنی بالا متناسب با نیاز های کاربری خاص را تامین کند. جا به جایی تجهیزات مواد در اطراف عرشه ، انتقال تجهیزات و مواد از دیگر سکو ها و شناور ها از دیگر کاربرد های این وسیله دریایی می باشد.

انواع جرثقیل های دریایی

جرثقیل های دریایی از نظر ابعاد و کاربرد به دو دسته جرثقیل دریایی  دروازه ای ( Gantry Marine Cranes ) و جرثقیل دریایی سقفی( Overhead  Cranes) طبقه بندی می شوند.جرثقیل دریایی برای حمل تجهیزات در اسکله کشتی استفاده می شود که معمولا به چندین طبقه مجهز می باشد و کابین اپراتور در انتهای بالای جرثقیل قرار دارد ، در جرثقیل های سقفی نیز به جای قلاب از پخش کننده استفاده می کنند. پخش کننده ها در چهار جهت حرکت می کنند و به گوشه های  کانتینر می چسبند و محموله را از آنجا بلند می کنند.

کنترلر جرثقیل برند ASEM مدل OT600

کنترلر جرثقیل مدل OT600 ، برند شرکت ASEM D یک نوع کامپیوتر بدون فن COMPACT می باشد که  دارای یک صفحه نمایش LCD از نوع TFT با تاچ بالا به ابعاد ۶.۵ تا ۱۲ اینچ ، می باشد که قابلیت اتصال به فلش و SSD را دارد. این  نوع  کنترلر قابلیت سازگاری با HMI را دارد.

در OT600 نرم افزار PLC ، کنترل وضعیت در شرایط و موقعیت های مختلف را بر عهده دارد همچنین CPU آن از نوع AMD است.

معرفی شرکت تولیدی ASEM

ASEM در بازارهای اتو ماسیون صنعتی، تست، اندازه گیری با طیف کاملی از رایانه های شخصی و مانیتور های صنعتی و طیف کاملی از HMI، کنترل (PAC – کنترل کننده اتوماسیون قابل برنامه ریزی)، کمک از راه دور و درگاه های صنعتی اینترنت اشیا مبتنی بر x86 ( PC) و پلتفرم های سخت افزاری ARM و پلتفرم های نرم افزاری FT و… فعالیت چشمگیری دارد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *